Jak probíhá spolupráce s námi?
Jako každého, tak i vás jistě zajímá jaký je proces před tím, než se společně vydáme na cestu zviditelnění vaší firmy či projektu. V tomto článku jsme si pro vás připravili step-by-step proces, který vám přiblíží jaké to je s námi spolupracovat. Tak jdeme na to!
PRVNÍ SCHŮZKA 👋
Narazili jste na naši stránku, dostali vizitku nebo nás někdo doporučil a vás zajímá, jak vám můžeme pomoci. Prvním krokem na naší společné cestě světem marketingu či tvorbě vaší digitální identity je úvodní schůzka. Na té se sejdete s nějakým z členů našeho týmu (odkaz na tým).
Na první schůzce vám představíme služby, které by vašemu podniku či projektu pomohly ke zviditelnění, nebo zkvalitnily stávající komunikaci směrem k zákazníkům.
Výstupem první schůzky by pak měla být vize spolupráce, se kterou budete spokojeni. Je pro nás důležité abyste si byli schopni představit hodnotu, kterou Vám jsme schopni přidat.
VÝBĚR SLUŽEB 👩💻
Krok číslo 2 je pak čistě na Vás. Po úvodní schůzce se rozhodnete, které z našich služeb jsou pro vás přínosné a budete s nimi chtít pomoci. Služby se samozřejmě dají přidávat na základě potřeby. Vše necháme na vašem uvážení :)
NABÍDKA 📃
Na základě vybraných služeb Vám následně zašleme cenovou nabídku, která vás nesedře z kůže :)
V rámci nabídky budete mít k dispozici i ceny nadstavbových služeb pro případ, že se rozhodnete rozšířit spolupráci s námi později.
FINALIZACE SLUŽEB 📸
Je možné, že se rozhodnete některé z našich služeb nevyužít. Před samotnou spoluprací je důležité mít jasno. Proto je před podpisem smlouvy důležité definovat jak vám budeme pomáhat aby nedošlo k nedorozumění “down the line”
SPOLUPRÁCE!!! 🤝
To nejlepší nakonec! Začínáme spolupracovat a vydáváme se společně na cestu k lepšímu marketingu. V průběhu spolupráce budeme pravidelně konzultovat návrhy na obsah vašich sociálních sítí a připravovat plány vždy minimálně na měsíc dopředu, aby bylo jasné co nás čeká.
Těšíme se na Vás,
Tým mprb 🚀